• Sitemize Puan Verin
  • A
  • A
  • A
..:: Diğer Haberler ::..

ALO170 EKİBİ SAHADA

Daha kaliteli hizmet verebilmek için kurum yetkilileri, çağrı merkezi lokasyonlarını yerinde denetliyor.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı ve Türkiye İş Kurumu Genel Müdürlüğünün Ortak İletişim Merkezi olan Alo 170’in iş ve işlemlerini koordine eden yetkililer, lokasyonların bulunduğu merkezlerde incelemelerini sürdürüyorlar. ÇSGİM Alo 170; Karaman, Şanlıurfa ve Sivas’ta 500 çalışanıyla, Türkiye’nin her yerinden aranabilen, 30 saniye gibi kısa bir sürede vatandaşlarımızın çağrılarına cevap veren, üç kurumun 256 konu başlığında sorunlarına çözüm üreten, günlük ortalama 35.000 çağrı alan, Türkiye’nin en büyük ve en kapsamlı iletişim merkezi özelliğine sahip. Alo 170, ortaya koyduğu sosyal sorumluluk anlayışıyla hareket ettiği için 2012 yılında dünya birincisi oldu. Zira Karaman’da çalışanların % 50’si engelli, Şanlıurfa’da çalışanların % 50’si bayan, Sivas’ta çalışanların % 20’si gazi ve şehit yakını. Bu büyük ve anlamlı projeyi TÜRKSAT ile birlikte yürüten ÇSGB, SGK ve İŞKUR; etkin, şeffaf, hızlı, vatandaş odaklı bir çalışma yapıyor olmasından dolayı, bağımsız bir anket şirketinin araştırmasına göre % 87 yüksek vatandaş memnuniyetini yakalamış durumda. 2010’dan beri hizmetlerine devam eden Alo 170, 2014’te yeni çalışmalarıyla da göz dolduruyor. İşitme engelli vatandaşlara engelsiz bir hizmet vermek için kolları sıvayan Alo 170 İletişim Merkezi, 0850 222 7 170 numarasını devreye sokarak, 3G üzerinden işaret dili bilen vatandaş temsilcileriyle büyük bir boşluğu dolduruyor.Yakın bir zamanda, konuşma engelli vatandaşlar için de Web Chat hizmeti başladı. Bu alan, sadece konuşma engelliler için değil, diğer vatandaşlar için de kullanılmakta. İsteyen, www.alo170.gov.tr adresinden “Canlı Yardım” butonunu tıklamak suretiyle sorularını yazılı sorup cevaplarını yazılı alabiliyor. Alo 170, yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızı da unutmadı. Vatandaşlarımız, dünyanın her yerinden tek numara ile ( 90 216 170 11 22) Alo 170’e ulaşıp soru, sorun, öneri, eleştiri, ihbar, şikayet, talep ve başvurularını yapabiliyor. Alo 170 İletişim Merkezinin daha çok tanınması, vatandaşlarımıza duyurulması, çağrı sayılarının artırılması, kalitenin yukarılara çıkarılması, sorunlara en kısa sürede çözüm üretilmesi için üç kurumdan bir ekip, geçtiğimiz günlerde Karaman lokasyonunu ziyaret etti. Ziyarette, ÇSGB Yayın ve İletişim Daire Başkanı Muhterem Şahin, İŞKUR Strateji Geliştirme Daire Başkanı Fazlı Küçük, Proje Sorumlusu Mehmet Solak, SGK’dan teknik personeller Mehmet Karadayı, Şerif Özer; TÜRKSAT’tan Kemal Gürkan Erenel, Necati Şakrak hazır bulundular. Yüklenici firma yetkililerin de hazır bulunduğu inceleme, değerlendirme ve ziyaret programında çeşitli konular ele alındı. Alo 170 İletişim Merkezinin daha çok vatandaşımızla tanıştırılması, çağrı sayılarının artırılması, engelli vatandaşlarımıza her türlü kolaylığın sağlanması, sorun, başvuru, ihbar ve şikayetlerin daha kısa sürede çözümlenmesi, sosyal medya mecraında yer edinilmesi, çalışma hayatı, istihdam, kayıt dışılık, mobbing, iş sağlığı ve güvenliği, bilgi güvenliği gibi önemli konuların görüşüldüğünü bildiren kurum yetkilileri, ileriki günlerde Şanlıurfa ve Sivas’a giderek burada da gerekli çalışmaları yapacaklarını bildirdiler.”