• Sitemize Puan Verin
  • A
  • A
  • A
..:: Diğer Haberler ::..

ALO 170 SİVAS’TA HİZMET VERMEYE BAŞLADI

Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170 Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz ve Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanı Yadigar Gökalp İlhan’ın da katıldığı resmi açılış töreni ile Karaman ve Şanlıurfa’dan sonra Sivas’ta da hizmet vermeye başladı.

Yılmaz: Vatandaşlar ALO 170 Hattı Sayesinde Her Türlü Soru ve Sorunlarını


Oldukları Yerden Bir Telefonla Çözebiliyorlar
Açılışta konuşan Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz ALO 170 ile hizmeti Vatandaşın ayağına götürdüklerini belirterek, vatandaşların ÇSGB, SGK ve İŞ-KUR hizmetlerine ilişkin her türlü soru ve sorunlarını ALO 170 hattı sayesinde oldukları yerden bir telefonla çözebildiklerini vurguladı.

Yılmaz: Açılan Çağrı Merkezi İle Sivas’ın da Ekonomisi Güçlenecek
Açılan çağrı merkezinin Sivas’a yapacağı ekonomik katkıyı da göz ardı

edemeyeceklerini ifade eden Bakan Yılmaz, “Çağrı merkezi ile Sivas’ın ekonomisi güçlenecek. Sivas’ta bulunan toplam 200 eğitimli, pırıl pırıl gencimiz ALO 170 Çağrı Merkezi ile iş sahibi oldu. Bu hizmeti Sivas’a kazandıran başta Sayın Bakanımız Faruk Çelik, Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan ve emeği geçen tüm ekiplere teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Gökalp İlhan: ALO 170 Bizim Yüz Akımız
Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanı Yadigâr Gökalp İlhan ise, ALO 170’i yüz akları
olarak tanımlayarak, “Önceliğimiz her zaman vatandaşlarımız. Vatandaşımızın
beklentilerinin de üzerinde bir hizmet anlayışını benimsiyor, hizmetlerimizin odağına vatandaş memnuniyetini alıyoruz” dedi.
ALO 170 ile toplam 500 kişiye istihdam sağladıklarını vurgulayan Başkan Gökalp
İlhan, ayrıca iletişim merkezinde engellileri, genç kızları ve gazi-şehit yakınlarını istihdam ederek Türkiye’nin en büyük kamu sosyal sorumluluk projelerinden
birini yerine getirmenin kıvancını yaşadıklarını kaydetti.

Gökalp İlhan: Sivas’ta Kadınlar İle Şehit ve Gazi Yakınlarına İstihdamda Öncelik Verdik
Sivas’taki merkezde ilk kez şehit ve gazi yakınlarına da istihdam sağladıklarının altını çizen Gökalp İlhan, “Sivas’ta kadınlar ile şehit ve gazi yakınlarına istihdamda öncelik verdik. Sosyal sorumluluk vizyonumuz doğrultusunda attığımız bu adımla bugün iletişim merkezimizdeki çalışanların yüzde 55’i kadınlardan, yüzde 20’si de şehit ve gazi yakınlarından oluşuyor” diye konuştu.

ALO 170 ile vatandaş memnuniyetinin yüzde 80’lere ulaştığını söyleyen Gökalp İlhan, hedeflerinin yüzde 100 olduğunu belirtti. Sivas’ta açılan merkez ile birlikte yeni iletişim kanallarını da hayata geçirdiklerini kaydeden Gökalp İlhan, “ALO 170 web sayfamızı hizmete açıyoruz. Bir yenilik olarak sosyal medya takibini Sivas’ta istihdam ettiğimiz sosyal medya uzmanları üzerinden yapacağız” dedi.

Gökalp İlhan: Yurt Dışında Çalışan Vatandaşların Soru, Öneri, Talep ve Şikâyetlerini İlettikleri ‘ALO Yurt Danış’ Servisi de ALO 170 Üzerinden Hizmet Vermeye Başladı
Başkan Gökalp İlhan, yurt dışında çalışan vatandaşların soru, öneri, talep ve şikayetlerini ilettikleri ‘ALO Yurt Danış’ servisinin de ALO 170 üzerinden hizmet verdiğini belirterek, 1 Ocak 2013 tarihinden itibaren 9 ülkede (ABD, Almanya, Azerbaycan, Bosna-Hersek, Çek Cumhuriyeti, Fas, İspanya, Suudi Arabistan, Sırbistan ve Rusya) yaşayan vatandaşların ‘90 170’ numarası ile ALO 170 hizmetlerine ulaşabildiğini kaydetti.

15 Eylül 2013 tarihinden itibaren ise, Sivas iletişim merkezi ile Bulgaristan, Fransa, İngiltere basta olmak üzere diğer ülkelerde yaşayan vatandaşların ‘90 212 170 00 00’ veya ‘90 216 170 11 22’ numaralarını arayarak ALO 170 İletişim Merkezi’ne 7 gün 24 saat ulaşmalarının sağlandığını söyleyen Gökalp İlhan, “Bakanlık olarak her kanaldan vatandaşa ulaşarak hızlı ve etkin çözümler sunmaya devam edeceğiz” dedi.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Mehmet Selim Bağlı’ da yaptığı konuşmada, ALO 170 ile klasik kamu yönetimi devrinin sona erdiğini dile getirerek, hesap verilebilir bir kamu yönetimi devrine geçildiğini ifade etti.

ALO 170 İle ÇSGB’nin kendini 75 milyon vatandaşın denetime tabi tuttuğunu Kaydeden Bağlı, “Kamu hizmetlerini etkin, verimli ve ekonomik bir şekilde yürüterek vatandaşlarımızdan gelen ihbarları, şikâyetleri, talepleri anında cevaplıyoruz” dedi.

Sosyal Güvenlik Kurumu Hizmet Sunumu Genel Müdürü Adem Onar, milli Hakimiyetin ve milli iradenin tecelli ettiği Sivas’a bu hizmeti getirmenin kıvancını duyduklarını kaydetti.

Sosyal ağlar alt yapılarının (twitter, facebook gibi) bu çağrı merkezinde hizmete Girdiği bilgisini veren Onar, ALO 170’in kamuda mobbing şikâyeti alan ve çözüm üreten tek çağrı merkezi olduğunun altını çizdi. Onar, dünya birincisi bu projenin Sivas’a ve Türkiye’ye çok önemli istihdam getireceğini kaydederek, “Bu projenin tüm Anadolu’da uygulanmasını diliyorum” diye konuştu.

Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan ise, ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İletişim Merkezi’nin hem Sivas’a hem de Türkiye’ye hayırlı olmasını dilediklerini belirterek, “Bu yatırımı mümkün kılan başta Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanımıza, SGK, İŞKUR ve TÜRKSAT yöneticilerine teşekkür ediyorum” dedi.

Açılış konuşmalarının ardından Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, SGK Başkanı Yadigâr Gökalp İlhan ve beraberindekiler açılış kurdelesini keserek, iletişim merkezini hizmete açtı.

Açılış törenine, Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, SGK Başkanı Yadigar Gökalp İlhan, Sivas Valisi Zübeyir Kebelek, ÇSGB Müsteşar Yardımcısı Mehmet Selim Bağlı, SGK Yönetim Kurulu Üyeleri Mehmet Açıkel, Kazım Ergün, Salih Kılıç, Halit Ortaköy ve Sinan Özkan, SGK Başkan Yardımcısı Ali Pekten, Hizmet Sunumu Genel Müdürü Adem Onar, Emeklilik Hizmetleri Genel Müdürü Cevdet Ceylan, İŞ-KUR Genel Müdür Yardımcısı Adnan Yıldırım, SGK Destek Hizmetleri Daire Başkanı Murat Yazıcı, Kurumsal İletişim Daire Başkanı İlhan İşman, SGK Sivas İl Müdürü Saffet Dinç, TÜRKSAT Genel Müdür Yardımcısı Cemil Sağıroğlu ve Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan katıldı.