• Sitemize Puan Verin
  • A
  • A
  • A
..:: Diğer Haberler ::..

ALO 170, 2015-2016 DÖNEMİNDE 11 MİLYON 233 BİN 808 ÇAĞRIYI KARŞILADI

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170 hattı üzerinden 2015 yılı ile 2016 yılının ilk iki ayının da dahil olduğu süreçte toplam 11 milyon 233 bin 808 adet çağrının karşılandığını duyurdu

CİMER, bimer ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim

Merkezi ALO 170 hattı ile 2015-2016 yılları arasında 11 milyon 233 bin 808 adet
çağrının karşılandığını açıkladı.

Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, ayrıca, Cumhurbaşkanlığı iletişim merkezi (CİMER) üzerinden 2015 yılı
Ağustos ayından bu güne kadarki süreçte ulaşan yaklaşık 17 bin adet başvuru, Başbakanlık iletişim merkezi (BİMER) üzerinden 2015 yılı
ile 2016 yılının ilk iki ayının da dahil olduğu süreçte ulaşan yaklaşık 150 bin
adet başvuru ve internet sitesinden bilgi edinme platformu üzerinden 2015
yılında ulaşan yaklaşık 41 bin adet başvurunun ilgili birimlere sevk edilerek
gereğinin yapıldığını bildirdi.