• Sitemize Puan Verin
  • A
  • A
  • A
..:: Diğer Haberler ::..

ALO 170 HATTINA YOĞUN İLGİ

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığının Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi "ALO 170" hattından 11 milyon çağrıya cevap verildi. 

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada,

şeffaflık ve hesap verilebilirlik ilkeleri doğrultusunda Cumhurbaşkanlığı
İletişim Merkezi (CİMER), Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) ve Bakanlığın
internet sitesi üzerinden oluşturulan bilgi edinme platformu ile Çalışma ve
Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi "ALO 170" hattının, en hızlı ve
kaliteli bilgi edinme hizmeti sunduğu belirtildi.

Açıklamaya göre, Bakanlığa, CİMER'den
faaliyete geçtiği geçen yılın ağustos ayından bu yana yaklaşık 17 bin,
BİMER'den ise geçen yıl ve bu yılın ilk iki ayı dahil olmak üzere yaklaşık 150
bin adet başvuru yönlendirildi.

Bakanlığın internet sitesinde
oluşturulan bilgi edinme platformundan ise geçen yıl ulaşan yaklaşık 41 bin
adet başvuru, ilgili birimlere sevk edildi.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim
Merkezi "ALO 170" hattı üzerinden ise geçen yıl ve bu yılın ilk iki
aylık bölümünde, toplam 11 milyon 233 bin 808 çağrıya cevap verildi.