• Sitemize Puan Verin
  • A
  • A
  • A
..:: Diğer Haberler ::..

ALO 170 hattına yoğun ilgi

ANKARA (AA) - Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığının Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi "ALO 170" hattından son 14 ayda, 11 milyon 233 bin 808 çağrıya cevap verildi.

Bakanlıktan

yapılan yazılı açıklamada, şeffaflık ve hesap verilebilirlik ilkeleri
doğrultusunda Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), Başbakanlık İletişim
Merkezi (BİMER) ve Bakanlığın internet sitesi üzerinden oluşturulan bilgi
edinme platformu ile Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi "ALO
170" hattının, en hızlı ve kaliteli bilgi edinme hizmeti sunduğu
belirtildi.

Açıklamaya
göre, Bakanlığa, CİMER'den faaliyete geçtiği geçen yılın ağustos ayından bu
yana yaklaşık 17 bin, BİMER'den ise geçen yıl ve bu yılın ilk iki ayı dahil
olmak üzere yaklaşık 150 bin adet başvuru yönlendirildi.

Bakanlığın
internet sitesinde oluşturulan bilgi edinme platformundan ise geçen yıl ulaşan
yaklaşık 41 bin adet başvuru, ilgili birimlere sevk edildi.

Çalışma
ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi "ALO 170" hattı üzerinden ise
geçen yıl ve bu yılın ilk iki aylık bölümünde, toplam 11 milyon 233 bin 808
çağrıya cevap verildi.