• Sitemize Puan Verin
  • A
  • A
  • A
..:: Diğer Haberler ::..

Alo 170 Hattına Yoğun İlgi

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığının Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi "ALO 170" hattından son 14 ayda, 11 milyon 233 bin 808 çağrıya cevap verildi.

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada, şeffaflık ve

hesap verilebilirlik ilkeleri doğrultusunda Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi
(CİMER), Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) ve Bakanlığın internet sitesi
üzerinden oluşturulan bilgi edinme platformu ile Çalışma ve Sosyal Güvenlik
İletişim Merkezi "ALO 170" hattının, en hızlı ve kaliteli bilgi
edinme hizmeti sunduğu belirtildi.



Açıklamaya göre, Bakanlığa, CİMER'den faaliyete geçtiği geçen yılın ağustos
ayından bu yana yaklaşık 17 bin, BİMER'den ise geçen yıl ve bu yılın ilk iki
ayı dahil olmak üzere yaklaşık 150 bin adet başvuru yönlendirildi.



Bakanlığın internet sitesinde oluşturulan bilgi edinme platformundan ise geçen
yıl ulaşan yaklaşık 41 bin adet başvuru, ilgili birimlere sevk edildi.



Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi "ALO 170" hattı üzerinden
ise geçen yıl ve bu yılın ilk iki aylık bölümünde, toplam 11 milyon 233 bin 808
çağrıya cevap verildi.